uzaktan-calisanlari-nasil-etkili-yonetebilirsinizb

Datassist’in katkılarıyla19 Mayıs 2015 tarihinde Dünya Gazetesinde yayımlanmıştır.

Ofiste çalışmak kimin için daha zor? Esnek saatleri olan ev ofis çalışanı için mi? Yoksa uzaktan çalışan personelin yöneticisi için mi? Etkili çözümler üretilmedikçe, her ikisi için de…

Kendinizi ofis dışında çalışan bir profesyonelin yerine koyun: Bir sabah uyanmışsınız ve mesainize salonunuzdaki en rahat koltukta eşofmanlarınızla, kucağınızda dizüstü bilgisayarınızla başlamışsınız. Elinizde kahveniz yapılacaklar listenize hızla göz atıyorsunuz, gün içindeki önceliklerinizi belirliyorsunuz. Diğer yandan televizyonunuzu açıp önce haberleri dinliyor, daha sonra internetten en sevdiğiniz dizinin kaçırdığınız bölümünü açıyorsunuz. Kabarık iş listenizi en önemli işlerin altını çizerek sadeleştiriyorsunuz. İşte budur 8 saatlik iş, şimdiden 5 saate indi..

Şimdi sıra günlerdir ertelediğiniz ıvır zıvır kişisel işleri listelemekte.. Sonra evde yapmanız gereken işler var, araya onları da sıkıştırırsınız nasılsa günün içinde… Arkadaşlarınızla uzun telefon konuşmaları, farklı cafelerde, restoranlarda yemekler, tamamıyla kontrolünüzde olan zaman da cabası…

Yazının tamamını yanda bulunan görsele tıklayarak veya hrpozitif’i buradan ziyaret ederek okuyabilirsiniz