Blog

Güzellik İmparatoriçesi Gwyneth Paltrow

Depositphotos_16436439_s-2015.jpg

Geçen sene Kasım ayında bir Pazartesi sabahı Harvard İşletme’de Eğlence, Medya ve Spor dersi. O gün farklı bir ders formatı olacak: öğrencilerden eşleri, anneleri, erkek veya kız arkadaşlarını konuk olarak getirmeleri istenmiş. Bir de ilginç bir konuk konuşmacı kendi deneyimlerini öğrencilere aktaracak. Konuk sınıfa erken gelmiş öğrencilerin gelmesini beklerken telefonuna gömülmüş Gwyneth Paltrow.  Continue reading “Güzellik İmparatoriçesi Gwyneth Paltrow”

Bazı Şehirler İnsanı Girişime Zorlar

Şehirler çıkmazların, ihtiyaçların ve zorlukların merkezi… Onların üstesinden gelen girişimler başarılı oluyor.

Inc.com’un San Francisco Büro Şefi Jeff Bercovici’nin Neden Silikon Vadisi İnsanların Sevmesi Gereken Şeylerden Nefret Etmelerini Sağlıyor başlıklı yazısı şehirlerin zorluklarının ilham olduğu girişimleri konu almış.

Continue reading “Bazı Şehirler İnsanı Girişime Zorlar”

Bilinmezler Dünyasında İnovasyon Yapmak

Depositphotos_151138062_s-2015.jpg

Bilinmezler dünyası başka bir galaksiden, başka bir gezegen değil. İnsanoğlunun binlerce yıldır serüvenler yaşadığı, hayatta kalmak için mücadeleler verdiği, yaşam olduğundan emin olduğumuz tek dünya…

Dünyamız. İronik bir şekilde, bunca yıldır yaşadığımız dünyanın yabancısı olduk. Kendi yarattığımız kompleks sistemlerin içinde, karmaşa, belirsizlik, kimi zaman da çaresizlik ve korku yaşıyoruz. Ekonomi ve iş çevrelerinde kendi ellerimizle ter dökerek yarattığımız dünyamızı VUCAH tabiriyle değerlendiriyoruz.

 

Continue reading “Bilinmezler Dünyasında İnovasyon Yapmak”

DataTALKS: İK’cılar için Nörobilim ve İkna

Düşünce dünyamızı zenginleştiren bir etkinlik serisi olan DataTALKS’la, siz değerli Yöneticiler ve İK İş Ortakları ile tekrar bir araya geliyoruz. Datassist Galata salonunda Sayın Dr. Kıvılcım Kayabalı “İK’cılar için Nörobilim ve İkna” başlıklı sunumunu gerçekleştirecek.
Nörobilimin çeşitli iş pratiklerine uygulanması konusunda çalışmaları olan, nöromarketing ve ikna konularında ulusal ve uluslararası konferans konuşmacısı olan Dr. Kıvılcım Kayabalı’nın sunumuna katılımınızı rica ederiz.

Yer Datassist Bordro Servisi DataTALKS Galata
Bankalar Cad No:3/2 Karaköy
Tarih 19 Temmuz
Saat 14:00-17:00

 

 

 

 

İçerik
* Gerçek Karar Verici Beynimizin Hangi Bölgesi?
* Neden Duygulara Hitap Etmeliyiz?
* Nörobilim Üzerinde Yapılan Son Araştırmalar İkna Gücünüzü Nasıl Artırabili
* Hangi Beyin Bölgesi Kararlarımızda Etkili; İlkel Beyin
* Karar Vericiyi Etkilemek için 6 Temel Uyaran
* En Derindeki Sıkıntıyı Tanımak
* Kazancı Göstermek
* Etki Artırıcı Faktörler
* Vücut Dili, Tutum ve Görselliğin Önemi, Güven Oluşturma
* Work-shop Çalışması

Amaç
Beyin ve nörobilim çalışmaları ile ilgili bilgi vermek, beyinde ikna süreçlerini keşfetmek, aşağıdan yukarı ikna sürecini başlatmak için 6 temel uyaran hakkında fikir sahibi olmayı hedeflenmektedir. Aynı zamanda beyindeki karar mekanizmalarına ulaşırken izlenmesi gereken etkili iletişimin temel kuralları açıklanmaktadır.

Dr. Kıvılcım Kayabalı Kimdir?

Dr. Kıvılcım Kayabalı, İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi mezunudur. İlaç sektöründe farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra 1999 yılında ilaç ve sağlık sektörüne danışmanlık ve eğitim hizmetleri veren PTMS (Pharma Tailor Made Services) firmasını kurdu. PTMS, hekimlere, eczacılara ve ilaç sektörüne yönelik çok sayıda konferans, eğitim programı, dijital proje ve kampanya gerçekleştirdi, ‘Pharma mini-MBA, Değişim Zirvesi, Spektrum Toplantıları, Digital Health Summit’ gibi projeleri hayata geçirdi. Dr. Kıvılcım Kayabalı 2012 yılından itibaren dünyanın ilk nöromarketing ajansı olan SalesBrain’in Türkiye temsilcisi ve akredite eğitmenidir. Nöromarketing Business and Science Association üyesidir. Nörobilim ve pazarlamayı buluşturan ‘neuroromap’ modelini aktaran workshop’lar düzenlemektedir. Nörobilim, nöromarketing ve ikna konularında ulusal ve uluslar arası konferanslarda konuşmacı olarak katkı sunmaktadır. Bilgi Üniversitesi YGM veHamburg Media School’un eğitmenidir.

Old Boys Club’dan Üç Kafadar Girişimci

Depositphotos_135244492_s-2015.jpg

Nadiem, Anthony ve Oliver. Harvard MBA’li Üç Kafadar Girişimleriyle Dünyayı Değiştiriyor.

İngilizce’de bir deyim vardır: Old Boys Club.

Prestijli özel okullarda okumuş erkek çocuklardan oluşan elit gruplardır, Old Boys Club. Bu gruplara mensup erkekler daha sonra da iş dünyasında ve sosyal yaşamlarında aynı kulvarlarda yarışır. Kimi zaman birbirlerine destek olur, kimi zaman da kıran kırana rekabet ederler. Aynı networkun insanı olarak birbirlerinin güçlü yönlerini, zaaflarını iyi bilir, oyunun kuralına göre bazen biri birini köşeye sıkıştırır, bazen aynı pastadan adilce pay almanın yolunu arar, bazen de hırslarına yenik düşerler.

Continue reading “Old Boys Club’dan Üç Kafadar Girişimci”

Ülkesinde Başaran, Dünya’ya da Açılmalı!

Uluslararası başarılar önemlidir. Sadece kendi ülkenizde kendi insanınıza hizmet vermenin ve fayda sağlanmanın ötesine geçtiğinizi, yarattığınız değerin kendi coğrafyanızın sınırlarını aştığını görür, daha geniş kitlelere ulaşabileceğinizin sinyallerini almış olursunuz. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren Türk markalarının uluslararası standartlara ulaştıklarını ve sadece iç pazarda değil, dünya genelinde beğeni görmelerine şahit olmak bir Türk vatandaşı olarak hepimizin koltuklarını kabartmakta.

Continue reading “Ülkesinde Başaran, Dünya’ya da Açılmalı!”

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Bizimle iletişime geçerek ihtiyaçlarınıza uygun servisler ve teknoloji çözümlerimizle
neler yapabileceğinizi öğrenin.

Bize Ulaşın