İnsan kaynakları ve bordro sektöründe şimdiye dek verdiğimiz sayısız eğitimlere bir yenisini daha ekliyoruz.

Eğitimin Kapsamı ve Hedefi

Eğitimimiz ile katılımcıların hızlı tekniklerle, temel bordro hesaplamasını öğrenmesi, yapılan yasal kesintilerin ücrete etkilerinin doğru bir şekilde kavramasını hedefliyoruz. Aynı zamanda, Pandemi süresinde değişen çalışma yapısı ve bordroya dâhil olan alışılmışın dışında uygulamaların da aktarılacağı bu eğitimde, katılımcıların gündemdeki süreçlerle ilgili bilgilerini de güncellemek başlıca hedeflerimizi oluşturuyor. İnsan kaynakları ve bordro sektöründe şimdiye dek verdiğimiz sayısız eğitimlere bir yenisini daha ekliyoruz. Sizlere, bordroyu hızlı okuyabilmeniz için özet bir bordro eğitimi sunuyoruz.

Kimler Katılabilir?

Eğitimimiz bordro anlamında kendini güncellemek isteyen, bordroya dokunan ve genel anlamda bilgi sahibi olmak isteyen herkese yönelik.

Konular Neler?

Hızlı Bordro

  • Ücret Kavramı,
  • Yasal Kesintiler ve Matrahları,
  • Brütten Nete Ücret Hesaplama,
  • İşveren Maliyeti,
  • Fazla Mesai ve Ücretlendirilmesi,
  • Ek Ödemelerin Bordroda Gösterilmesi, AGİ
  • Tazminatlar
  • Doğum İzinleri

Sigorta İşlemleri

  • Sigortalılık Kavramı,
  • İşe Giriş ve Çıkış Bildirimleri,
  • İstirahat Raporları,
  • %5 Hazine Teşviki,
  • Engelli Teşviki,
  • İşsizlik Sigortası.

Pandemi Süresinde Bordro

  • Kısa çalışma Uygulaması
  • Pandemide İşgücü Kaybının Yönetimi (Sokağa çıkma yasakları, 65 yaş üstü ve kronik hastalığı olan işçilerde izlenecek yol)
  • Pandemi Ücretsiz İzni ve Nakdi Ücret Desteği
  • İş Akdi Feshi Yasağı,  
  • Normale Dönüş Prim Teşvikinin Bordroda Uygulanması (7252 nolu Teşvik)

Eğitimin Tarihi, Süresi

13 Ocak Çarşamba – 14 Ocak Perşembe

İki gün boyunca 10:00 – 14:00 arası sürecek eğitimimiz toplamda 8 saat oalcak.

Katılım Belgesi

Katılımcılarımıza eğitim sonunda “Katılım Belgesi” vereceğiz.

Kayıt

Kayıt işleminizi gerçekleştirmek için kaan.kosova@datassist.com.tr adresiyle veya 444 4 923 (Dahili:207) numaralı telefonla irtibat kurabilirsiniz!