degisim-yelpazesi/her-calisanin-ihtiyaci-guvenilmekb

Datassist’in katkılarıyla 12 Nisan 2016 tarihinde Dünya Gazetesinde yayımlanmıştır.

Çalışanı mutlu etmenin formülü basit: Yetki, Empati, Katılım ve Kendinden Büyük Bir Amaca Hizmet Etmek. Tüm bunları karşılamanın yolu ise, güvene dayalı çalışma ilişkileri.

Kumanda ve kontrol devri kapandı. Artık yeni para birimimiz güven. Belirsiz, sürekli inip çıkan, komplike bir dünyada, çalışanlarımıza her zamankinden daha fazla güvenebilmeliyiz. Müşteriler ve çalışanlar, kurumlarını transparan, hızla değişime ve ihtiyaçlara cevap verebilen, ve çalışanlarına birer birey olduklarını hissettiren yapılar olarak görmek istiyor.

Büyümenin ve kültürel dönüşümün öncüsüyseniz, bazı anlarda ilerlediğinizi hissedersiniz, bazen de temellerinizi sağlamlaştırmanın gerekli olduğunu görürsünüz. İlerlemenin ve ilerleyememenin ortasında güven veya güvensizlik bulunur. Target’in CMO’suna göre, inovasyonu tetiklemek için güven ortamı yaratmak şarttır.

Duke Üniversitesi’nde öğretim üyeliği yapan Sanyin Siang’ın Linkedin Pulse’ta yayınladığı yazısında, önde gelen şirketlerin üst düzey yöneticileri yaratıcılığı besleyen bir ortam yaratmak için 4 ana konuya odaklanmanın gerekliliği üzerinde duruyorlar:

Yazının tamamını yanda bulunan görsele tıklayarak veya hrpozitif’i buradan ziyaret ederek okuyabilirsiniz