DataTALKS: İK’cılar için Nörobilim ve İkna

Düşünce dünyamızı zenginleştiren bir etkinlik serisi olan DataTALKS’la, siz değerli Yöneticiler ve İK İş Ortakları ile tekrar bir araya geliyoruz. Datassist Galata salonunda Sayın Dr. Kıvılcım Kayabalı “İK’cılar için Nörobilim ve İkna” başlıklı sunumunu gerçekleştirecek.
Nörobilimin çeşitli iş pratiklerine uygulanması konusunda çalışmaları olan, nöromarketing ve ikna konularında ulusal ve uluslararası konferans konuşmacısı olan Dr. Kıvılcım Kayabalı’nın sunumuna katılımınızı rica ederiz.

Yer Datassist Bordro Servisi DataTALKS Galata
Bankalar Cad No:3/2 Karaköy
Tarih 19 Temmuz
Saat 14:00-17:00

 

 

 

 

İçerik
* Gerçek Karar Verici Beynimizin Hangi Bölgesi?
* Neden Duygulara Hitap Etmeliyiz?
* Nörobilim Üzerinde Yapılan Son Araştırmalar İkna Gücünüzü Nasıl Artırabili
* Hangi Beyin Bölgesi Kararlarımızda Etkili; İlkel Beyin
* Karar Vericiyi Etkilemek için 6 Temel Uyaran
* En Derindeki Sıkıntıyı Tanımak
* Kazancı Göstermek
* Etki Artırıcı Faktörler
* Vücut Dili, Tutum ve Görselliğin Önemi, Güven Oluşturma
* Work-shop Çalışması

Amaç
Beyin ve nörobilim çalışmaları ile ilgili bilgi vermek, beyinde ikna süreçlerini keşfetmek, aşağıdan yukarı ikna sürecini başlatmak için 6 temel uyaran hakkında fikir sahibi olmayı hedeflenmektedir. Aynı zamanda beyindeki karar mekanizmalarına ulaşırken izlenmesi gereken etkili iletişimin temel kuralları açıklanmaktadır.

Dr. Kıvılcım Kayabalı Kimdir?

Dr. Kıvılcım Kayabalı, İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi mezunudur. İlaç sektöründe farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra 1999 yılında ilaç ve sağlık sektörüne danışmanlık ve eğitim hizmetleri veren PTMS (Pharma Tailor Made Services) firmasını kurdu. PTMS, hekimlere, eczacılara ve ilaç sektörüne yönelik çok sayıda konferans, eğitim programı, dijital proje ve kampanya gerçekleştirdi, ‘Pharma mini-MBA, Değişim Zirvesi, Spektrum Toplantıları, Digital Health Summit’ gibi projeleri hayata geçirdi. Dr. Kıvılcım Kayabalı 2012 yılından itibaren dünyanın ilk nöromarketing ajansı olan SalesBrain’in Türkiye temsilcisi ve akredite eğitmenidir. Nöromarketing Business and Science Association üyesidir. Nörobilim ve pazarlamayı buluşturan ‘neuroromap’ modelini aktaran workshop’lar düzenlemektedir. Nörobilim, nöromarketing ve ikna konularında ulusal ve uluslar arası konferanslarda konuşmacı olarak katkı sunmaktadır. Bilgi Üniversitesi YGM veHamburg Media School’un eğitmenidir.