yuccies-ya-da-genc-sehirli-kreatiflerden-olabilir-misinizk

Datassist’in katkılarıyla 23 Haziran 2015 tarihinde Dünya Gazetesinde yayımlanmıştır.

Genç Şehirli Kreatif profesyonellere verilen yeni isim: Yuccie. Kim bu genç profesyoneller? Hangi işlerde çalışırlar? Ne yer, ne içerler? Nedir başarmak istedikleri hedefleri?

Genellemelerin çoğu zaman bireyler bazına inilince önemli farklılıklar gösterdiğinin farkında olsak da, toplumu belli kriterler üzerine sınıflandırmak özellikle pazarlama alanında çalışan profesyonellerin en çok sevdiği şeydir. Bu etiketleme ve sınıflandırma sonucunda, her sınıfın profilini çizmek, yaşam tarzını, zevk ve ihtiyaçlarını ve tabii satın alım kararlarını saptamak kolaylaşır. Önünüzdeki grup birden sayılarla değerlendirilebilir, ölçülebilir bir değer haline gelir.

Pazarlamacı gözüyle sosyal ve profesyonel gruplar ürünlerinin hedef kitlelerini oluştururken, genç profesyoneller arasında yükselen yeni gruplar, yeni meslekler, yaşam biçimleri ve gençlerin hedefleri ve motivasyon sebepleriyle ilgili birçok şey söyler. Y neslinin içinden yeni doğan Yuppie bu grupların en yeni örneği. Genç Şehirli Kreatifler, yaratıcı yetenekleriyle para kazanmak ve kariyerlerinde özgürlüklerinden ödün vermeden başarılı olmak istiyorlar.

yuccies-ya-da-genc-sehirli-kreatiflerden-olabilir-misinizb

Datassist’in katkılarıyla 23 Haziran 2015 tarihinde Dünya Gazetesinde yayımlanmıştır.

Genç Şehirli Kreatif profesyonellere verilen yeni isim: Yuccie. Kim bu genç profesyoneller? Hangi işlerde çalışırlar? Ne yer, ne içerler? Nedir başarmak istedikleri hedefleri?

Genellemelerin çoğu zaman bireyler bazına inilince önemli farklılıklar gösterdiğinin farkında olsak da, toplumu belli kriterler üzerine sınıflandırmak özellikle pazarlama alanında çalışan profesyonellerin en çok sevdiği şeydir. Bu etiketleme ve sınıflandırma sonucunda, her sınıfın profilini çizmek, yaşam tarzını, zevk ve ihtiyaçlarını ve tabii satın alım kararlarını saptamak kolaylaşır. Önünüzdeki grup birden sayılarla değerlendirilebilir, ölçülebilir bir değer haline gelir.

Pazarlamacı gözüyle sosyal ve profesyonel gruplar ürünlerinin hedef kitlelerini oluştururken, genç profesyoneller arasında yükselen yeni gruplar, yeni meslekler, yaşam biçimleri ve gençlerin hedefleri ve motivasyon sebepleriyle ilgili birçok şey söyler. Y neslinin içinden yeni doğan Yuppie bu grupların en yeni örneği. Genç Şehirli Kreatifler, yaratıcı yetenekleriyle para kazanmak ve kariyerlerinde özgürlüklerinden ödün vermeden başarılı olmak istiyorlar.

Mashable’ın Yuccie’si David Infante’denYuccie Tanımı

David Infante’ninMashable dergisinde yayınlanan yazısı 20’li yaşlarında profesyonel kreatif yeteneklerin dahil olduğu gruba yepyeni bir açıdan bakıyor. Kendisinin de dahil olduğu gruba, ‘ben kimim?’ sorusuyla yaklaşıyor.

David 26 yaşında bir yazar. Yeni yükselen ve tüm New Yorklular tarafından ‘trendy’ ilan edilen bir Brooklyn semtinde oturuyor. Bisikleti ve bıyıkları vazgeçilmezleri. Üniversitede sosyal bilimler alanında okumuş, her konuyla ilgili iyi kötü bir fikri var. Kimdir bu genç arkadaş?

Yazının tamamını yanda bulunan görsele tıklayarak veya hrpozitif’i buradan ziyaret ederek okuyabilirsiniz